marți, 7 august 2012

Ajutor pentru un coleg ajuns pe meleaguri straine

În data de 16 iunie 2012, 02:02, Dimb Traian <traiandimb@yahoo.fr> a scris:
Buna ziua domnilor !
Ma numesc DIMB TRAIAN si sunt un vechi absolvent al scolii militare de tancuri si auto Pitesti,promotia 1982 !
Sunt nascut in Macea,Jud Arad in 22/05/1960 !
La momentul actul,locuiesc in Franta si nu ma pot deplasa in tara,caci lucrez si nu imi pot permite sa lipsesc.
Problema mea este ca,fiin nevoit sa plec,am pierdut o mare parte din actele personale,printre care si diploma mea de absolvire!
Am absolvit scoala in anul 1982!
Poate ca unul din vechii mei colegi,ma pot ajuta sa obtin o copie,caci am mare nevoie in noua mea viata de aici!
Va rog foarte mult,daca este posibil sa imi trimiteti o adresa de contact,adresa mail sau un numar de telefon al scolii,pe adresa,
DIMB TRAIAN
1 rue Christophe Colomb
apt 1873
94310 Orly
France
portable 06.49.49.27.49
Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si numai bine!
Cu stima,